Translate

piątek, 21 listopada 2014

Nobel, Złota Kaczka, Nike ...czyli na świeczniku w świecie blogerów

Uśmiech do kamery poproszę !

rys. A. Tylkowski

 
Czy dobrze? ;))
Ale do rzeczy. I na serio.
Spotkała mnie niespodzianka. I to zupełnie niespodziewanie i ze strony tak zwanej " ukrytej kamery".
przyznała mi nominację do Liebster Blog Award.
Przyznam, że gdzieś już takie łańcuszki widywałam, ale nie spodziewałam się ich u siebie, w niszowym, kameralnym, bardzo osobistym i trochę nieśmiałym  blogu :)
Ale jest.
Zatem czuję się zaszczycona, serdecznie dziękuję i... podaję dalej :)
Do rzeczy.
“Nominacja do Liebster Award otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.”
 Trochę się uśmiałam z tego " dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów".
No, nie da się ukryć :) Ja tam medialna nigdy nie byłam i szczerze mówiąc liczba moich gości czy wizytatorów i tak mnie onieśmiela. Ale wiadomo, jak to jedna z koleżanek blogerek  mawia mimo, że " o sobie dla mnie", to jednak każda z nas ma tą świadomość, że skoro internetowy blog, to nie do końca " dla mnie". Jeśli komuś się u mnie spodobało, znalazł chwilkę na kawkę, przycupnął, przeczytał, zainspirował się przepisem czy pomysłem na jakąś dekorację ( póki co, niewiele u mnie inspiracji dla rzesz, ale rozruch mam spowolniony  ;)) albo po prostu chciał u mnie chwilkę pobyć to bardzo mi miło. Jeszcze milej, jeśli ktoś się nie zainspirował i nie zostawił mimo tego śladu w postaci negatywnego komentarza. To dla mnie równie ważne. Dziękuję w tym miejscu za szacunek :)
Skupię się jednak na uznaniu za " dobrze wykonana robotę " :)
 
I odpowiadam na zadane mi pytania
1. Twoje największe marzenie ?
Szczęście dla moich bliskich
 2. Ulubiona pora roku?
Wczesna, złota jesień. I późna, ciepła wiosna :)
 3.Twoje hobby?
Ooo, ale jedno? ;) To niech będzie "home decoration" :)
 4.Co daje Ci blogowanie?
Poczucie "zatrzymania" ulotnej chwili. Małych acz ważnych rzeczy.
 5.Jaki jest Twój ulubiony film?
Ostatnio " Gwiazd naszych wina". Miał być nawet o tym post. Może będzie?
Uwielbiam też Meryl Streep. Marzę o domu z " To skomplikowane". Coś pięknego :)
 6.Szpilki czy trampki?
Trampki :) Nie umiem biegać w szpilkach ;)
 7.Twój największy sukces?
Ooo, ale jeden? ;) No niech będzie. Dzieci moje. Mądrość i  wrażliwość- po trosze do tych cech uzurpuję sobie prawa autorskie ( nie w sensie, że cechy te po mnie odziedziczone, tylko raczej "ulepione" moimi rękami :))
 8.Pies czy kot?
Pies. I kot. Choć kot musiał wyjechać, sąsiad nie życzył sobie, a na sznurku nie utrzymam :/  U teściowej ma jak w raju. Dobre i to, choć tęsknimy...
 9.Najlepsze miejsce na wakacje?
Och, nie wiem. Może Anglia? Ale ta zakulisowa. Wiejska. I Francja tak samo.
 10.Co Cię najbardziej denerwuje?
Brak kultury.
 11.Dlaczego postanowiłaś/postanowiłeś założyć bloga?
Patrz punkt 4. :)))
 
Ufff :)))
 
A teraz moje pytania do... ale Liebsterów moich podam na końcu ( tak zwany efekt wzmożonego napięcia ;)) :
 
1. Kawa czy herbata?
2. A co najlepiej do niej?
3, Świąteczne marzenie? Jedno ;)
4. Pomysł na oryginalną ozdobę świąteczną to..?
5. Książka, którą podałabyś dalej to...?
6. Makijaż na co dzień czy od święta?
7. Ulubiona piosenka, utwór ?
8. Pomysł na najszybszy obiad świata? Taki, który trzeba zrobić
w minutę po tym, jak się na blogach zasiedziało ;)
9. Czy masz plany na zmianę aranżacji w domu? Jeśli tak, to co to będzie?
10. Najlepsze ciasta to...? Mogą być dwa ;)
11. Cieszy Cię popularność Twojego bloga?
 
I lista nominowanych teraz :) Zaznaczę, że skoro to jest mój blog, to pozwolę sobie zmodyfikować nieco zasady tego Awardu ;)
Nie biorę pod uwagę liczby wyświetleń ( zresztą u niektórych z Was jej nie ma, zatem daruję sobie taką analizę). Skupię się zatem na słowie "liebster" i nominuję 11 spośród moich ulubionych miejsc. Kolejność na liście jest losowa, zgodnie z zasadą " last, but not least" czy jakoś tak...
 Do pytań wywołuję, pozdrawiam i za pracę nad swoim blogiem dziękuję :
 
 
Regulamin ograniczył mnie do wybrania 11 blogów. Nie mogę zatem dodać równorzędnych moich ulubieńców. 
Pozdrawiam i uciekam do mojego cienia :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominacje i zaproszenie do zabawy, na pytanie odpowiem po weekendzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wzruszyła mnie twoja nominacja, kochana Gi! Spróbuję jutro odpowiedzieć na twoje pytania, bo dzisiaj byłam zajęta dawaniem syropów przeciwkaszlowych, sprzątaniem po malowaniu kuchni tudzież pisaniem nowego posta ;) Tak więc padam i dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Gi
    dziękuję za nominację, za tak miłe wyróżnienie mojego bloga! Czuję się zaszczycona, ale i zakłopotana, ponieważ nie uczestniczę w łańcuszkach. PRZEPRASZAM !!!!!!!!!
    Gratuluję Tobie i pozostałym blogerkom!

    Wdzięczna i wzruszona
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kłopotaj się, rozumiem :) Niezmiernie pracochłonna to "robota", wiem po fakcie ;)

      Usuń
  4. Dziękuję Gi baaardzo za wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja dziękuję Kochana za wyróżnienie:) To moje pierwsze! Dopiero teraz odpowiadam, bo niestety nasz internet nadal kiepski. Pozdrawiam i już odpowiadam:)

    OdpowiedzUsuń