Translate

środa, 10 czerwca 2015

W zachodniopomorskim...

Groch z kapustą na tym blogu mam.
Ale tak mam nie tylko na blogu, więc właściwie nie powinno mnie to dziwić.
To dziś na tapecie wycieczka.
Mamy w zachodniopomorskim ciekawe miejsca i zakątki.
Jednym z takich uroczych, cichych miejsc jest Trzebież.
Wieś usytuowana jest nad samiuśkim Zalewem Szczecińskim.
Cicha, spokojna. Znana każdemu szczecinianinowi i nie tylko.
Jest tam klimatyczny port, plaża, place zabaw siłownia na powietrzu itd.
Wybrałyśmy się tam z Bardzo Zdolną Kobietą i Jej Córcią.
Przyjemny, błogi czas. Na kocyku, wśród śmiechu dzieci. Bez pośpiechu, bez stresu.
Tak zwane chillout :)
Bardzo Zdolna Kobieta oprócz tego, że jest moją KULeżanką ( jak mawia) jest też bardzo zdolnym i szanowanym fotografem.
Zdjęcia z trzebieskiej wycieczki robiła Ona. Tym razem telefonem komórkowym. W takich momentach widzę wyraźnie, jak to talent tkwi nie w sprzęcie, ale w głowie, ech....
 
 
 


11 komentarzy:

  1. Oj jak Wam tego zachodniopomorskiego zazdroszczę.. Kilka lat temu mieszkałam tam dwa lata, w przepięknej miejscowości nad jeziorem. To był wspaniały czas wypełniony po brzegi spacerami nad jeziorami, wypadami nad morze i do Szczecina właśnie. Moja 6-latka tam się urodziła, nastolatka przestała chorować no i nadal utrzymuje kontakty z przyjaciółmi, a że od przeprowadzki nie byliśmy więc stare kąty są no. 1 na liście tegorocznych planów wakacyjnych :))
    Zdjęcia piękne, chciałabym tak umieć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w mojej miejscowości? U mnie jest jezioro :)
      Piękny jest nasz kraj. Śmiem twierdzić, że gdzie się człowiek nie ruszy, jest pięknie. No, prawie ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Fajnie Wam tam czas płynął :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) Taki reset raz na jakiś czas potrzebny, oj, tak.

      Usuń
  3. Super wypad i to morze ... Strasznie tęsknie ale już niedługo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie morze, ale złudzenie jest :)

      Usuń
  4. Kiedy oglądam takie nadmorskie klimaty (bez tabunu turystów) aż żałuję że na wybrzeże mama tak daleko ...buuuu....

    OdpowiedzUsuń
  5. Groch z kapustą to i moja specjalność.
    Podoba mi się to miejsce i fotki KULeżanki. Marzy mi się taki beztroski wypad:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne fotki i wypad super.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń